maandag 10 oktober 2011

Voorlopig laatste blogberichtje voor dit blog

Lieve mensen,
Ik heb lange tijd niets geschreven in dit blog. De reden is eenvoudig: ik heb al heel lang geen taarten meer gemaakt. Bijna een jaar niet! Na al die jaren taarten maken was ik het even helemaal zat. Het taartenvirus was verdwenen en eigenlijk is dat nog steeds het geval. Ik liep een bekend probleem op: ik kon mijn creativiteit niet meer kwijt in het taarten maken. Het werd meer een commerciële productie dan de uiting van een creatieve opborreling. Daar waar het allemaal mee begon. Het werd gewoon werk.
Ik wil juist creëren, genieten van wat ik maak! Mijn ideeën omzetten in... nou ja.. een soort kunstuiting denk ik. Ik ben al enige tijd met iets heel anders bezig waar ik mijn creativiteit beter de ruimte kan geven. Misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen: mijn blog heet:
www.mireillesartdolls.blogspot.com
Natuurlijk wens ik iedereen heel veel creativiteit toe en ik hoop dat jullie eens een krabbel willen schrijven!
Liefs!
Mireille

Geen opmerkingen: