maandag 1 november 2010

Kleine rustpauze

Ik heb even een korte pauze gehouden na een erg druk trouwseizoen. De laatste bruidstaarten zijn in oktober afgeleverd en het winterseizoen is voor mij begonnen.
De aanvragen voor volgend jaar beginnen al weer binnen te stromen en ik weet nog niet of ik nu al nieuwe opdrachten ga aannemen, of dat ik dat pas vanaf 1 maart ga doen. Ik ben even helemaal niet meer geïnspireerd na de drukte en wil me toeleggen op de winterse taartperikelen: themataarten en 3-D opdrachten. Het zijn er nooit veel, maar omdat het zo anders is dan het maken van bruidstaarten, kan ik op die wijze de batterij weer even opladen. Dat heb ik ieder jaar: na het bruidsseizoen heb ik eventjes helemaal genoeg van bruidstaarten en na een paar maanden sta ik weer te popelen om aan de slag te gaan met allerlei nieuwe en verse ideeën.

Wat heb ik nog in oktober gedaan? Na de bijzondere strandtaart had ik nog een aanvraag voor een vierkante met ronde taart, een klein beetje topsy turvy en met hortensia's, en een strik, en vuurwerk, en... voor slechts 50 personen (ons minimum aantal).
Dit is hem:



En nog een aantal taarten die niet bijzonder waren om ze apart te vermelden. Allemaal met liefde gemaakt dat wel! Ik wilde nog meer foto's plakken, maar op een of andere manier wil Blogger dat niet. Morgen maar weer proberen!

Geen opmerkingen: