vrijdag 3 september 2010

Volgende in aantocht

Kleine update van de volgende taart in de wachtrij. Met bordeaurode rozen! Wat een ramp, ik krijg mijn gumpaste niet rood genoeg en dat betekent dus heel veel dusten! Natuurlijk kan ik kant en klare rode gumpaste kopen, maar ik ben erg verknocht aan mijn eigen bloemenpasta. De beste en de lekkerste! De gekochte bloemenpasta doet gewoon niet goed wat ik wil. En het duurt zoooo lang voordat het droog is. Op die manier is het moeilijk en vervelend om er een goede, fijne vorm in te krijgen. Dusten dus. Heel veel dusten :-(((
Rechts zie je dat de helft van de roos nog de veel te lichte kleur gumpaste heeft. Eerst heb ik ze rood gedust, daarna met een combinatie van aubergine en donkerrood, een bordeaurode kleur gecreƫerd. Vier gedaan nog vier te gaan...

Geen opmerkingen: